ΦΙΛ

ΦΙΛ

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

( Εξόχως) Αλληγορικόν....







Όταν πήγαινα στο Λύκειο ήμουνα ιδιαίτερα αδύνατος στη Χημεία. Για κάποιους λόγους έβλεπα άσκηση στη Χημεία, και όλα άρχιζαν να γυρίζουν μπρος στα μάτια μου, σε ένα στριφνό, ακαταλαβίστικο ρυθμό.

Η μονάδικη απάντηση που μπορούσα να παρέχω σε αυτό το πρόβλημα, κι εγω, και όσοι άλλοι συμμαθητές μου αντιμετώπιζαν παρόμοια κατάσταση, ήταν το να διαβάζω τη θεωρία κι έτσι να περνάω το συγκεκριμένο μάθημα.

Έτσι λοιπόν, σε όλη τη μαθητική μου ζωή, δε μπόρεσα να λύσω παρά ελάχιστες ασκήσεις Χημείας. Αποδείχθηκα όμως πολύ καλός στο να μιλάω και να απαντάω θεωρητικά γι αυτήν, και να τα λέω τόσο ωραία, ώστε αυτή μου η δυσκολία επί του πρακτέου, πάντα όσον αφορά στο μάθημα της Χημείας, να μη μου σταθεί εμπόδιο για να προχωρήσω στο μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου